Attenzione Prima di Utilizà Caricatore di Batteria O Mantenitore

1. Importanti Instructions Safety
1.1 CONSERVARE QUESTI ISTRUZIONI - U manuale cuntene istruzzioni impurtanti di sicurezza è funziunamentu.
1.2 U caricatore ùn hè micca pensatu per l'usu di i zitelli.
1.3 Ùn espone micca u caricatore à a pioggia o a neve.
1.4 L'usu di un accessoriu micca cunsigliatu o vendutu da u fabricatore pò risultà in un risicu di focu, scossa elettrica o ferite à e persone.
1.5 Un cordone di estensione ùn deve esse usatu, salvu s'ellu hè assolutamente necessariu.L'usu di un cordone di estensione inadeguatu pò causà un risicu di focu è scossa elettrica.Se deve esse utilizatu un cordone di estensione, assicuratevi: chì i pin di u spinu di u cordone di estensione sò u listessu numeru, dimensione è forma chì quelli di u plug in u caricatore.
Ddu cordone di estensione hè cablatu bè è in bona cundizione elettrica
1.6 Ùn operate micca u caricatore cù un cordone o un plug dannatu - rimpiazzate immediatamente u cordone o u plug.
1.7 Ùn operate micca u caricatore s'ellu hà ricivutu un colpu forte, hè statu cascatu, o altrimenti dannatu in ogni modu;portalu à un servitore qualificatu.
1.8 Ùn disassemble u charger;portatelu à un servitore qualificatu quandu u serviziu o a riparazione hè necessariu.Un riassemblamentu incorrettu pò risultà in un risicu di scossa elettrica o incendi.
1.9 Per riduce u risicu di scossa elettrica, scollegate u caricatore da a presa prima di pruvà qualsiasi mantenimentu o pulizia.
1.10 Attenzione: risicu di gasi splusivi.
a.U travagliu in vicinanza di una batteria di piombo-acidu hè periculosu.e batterie generanu gasi splusivi durante u funziunamentu normale di a bateria.per questu mutivu, hè di più impurtante chì seguite l'istruzzioni ogni volta chì utilizate u caricatore.
b.Per riduce u risicu di esplosione di a batteria, seguite queste struzzioni è quelli publicati da u fabricatore di a batteria è u fabricatore di qualsiasi equipamentu chì vulete usà in vicinanza di a batteria.Verificate i marcati di prudenza nantu à questi prudutti è nantu à u mutore.

2. Precauzioni di salvezza persunale
2.1 Cunsiderate avè qualchissia abbastanza vicinu per vene à u vostru aiutu quandu travagliate vicinu à una batteria di piombo-acidu.
2.2 Avè assai acqua fresca è sapone vicinu in casu chì l'acidu di a bateria cuntattate a pelle, a robba o l'ochji.
2.3 Purtate una prutezzione completa di l'ochji è a prutezzione di vestiti.Evite di toccu l'ochji mentre travaglia vicinu à a batteria.
2.4 Se l'acidu di a bateria tocca a pelle o a ropa, lavate immediatamente cù acqua è sapone.Se l'acidu entra in l'ochju, inundate immediatamente l'ochju cù acqua fridda per almenu 10 minuti è uttene l'assistenza medica immediatamente.
2.5 MAI fumà o permette una scintilla o fiamma in vicinanza di a batteria o di u mutore.
2.6 Fate assai prudenza per riduce u risicu di caccià un strumentu metallicu nantu à a batteria.Puderia scintilla o cortocircuite a batteria o altre parte elettrica chì pò causà splusioni.
2.7 Eliminate l'articuli di metalli persunali cum'è anelli, braccialetti, collane è orologi quandu travagliate cù una bateria di piombo-acidu.Una batteria di piombo-acidu pò pruduce un currente di cortu-circuit abbastanza altu per saldà un anellu o simili à u metallu, causendu una brusgia severa.
2.8 Aduprate u caricatore per carricà solu batterie ricaricabili LEAD-ACID (STD o AGM).Ùn hè micca pensatu à furnisce l'energia à un sistema elettricu di bassa tensione altru ch'è in una applicazione di starter-motor.Ùn aduprate micca un caricatore di batterie per carricà e batterie secche chì sò cumunimenti aduprate cù l'apparecchi di casa.Queste batterie ponu scoppiate è causanu ferite à e persone è danni à a pruprietà.
2.9 MAI carica una batteria congelata.
2.10 AVVERTENZA: Stu pruduttu cuntene una o più sustanzi chimichi cunnisciuti da u Statu di California per causà cancer è difetti di nascita o altre dannu riproduttivu.

3. Preparazione à Charge
3.1 Se hè necessariu di caccià a batteria da u veiculu per carica, sguassate sempre u terminal in terra da a batteria prima.Assicuratevi chì tutti l'accessori in u veiculu sò spenti, per ùn causà arcu.
3.2 Assicuratevi chì l'area intornu à a batteria hè ben ventilata mentre a batteria hè carica.
3.3 Pulite i terminali di a bateria.Attentu à mantene a corrosione da vene in cuntattu cù l'ochji.
3.4 Aghjunghjite l'acqua distillata in ogni cellula finu à chì l'acidu di a bateria righjunghji u livellu specificatu da u fabricatore di a bateria.Ùn overfill.Per una batteria senza tappi di cellula amovibile, cum'è e batterie di piombo-acidu regulate à valvula, seguite attentamente l'istruzzioni di ricaricamentu di u fabricatore.
3.5 Studiate tutte e precauzioni specifiche di u fabricatore di batterie durante a carica è i tassi di carica cunsigliati.

4. Locu Charger
4.1 Localizà u caricatore à u più luntanu da a batteria cum'è i cavi DC permettenu.
4.2 Ùn mai mette u caricatore direttamente sopra a batteria in carica;i gasi di a batteria corroderanu è dannu u caricatore.
4.3 Ùn lasciate mai l'acidu di a batteria goccia nantu à u caricatore durante a lettura di a gravità specifica di l'elettroliti o di a batteria di riempimentu.
4.4 Ùn operate micca u caricatore in una zona chjusa o restringe a ventilazione in ogni modu.
4.5 Ùn ponite micca una batteria sopra u caricatore.

5. Mantenimentu è Cura
● Una quantità minima di cura pò mantene u vostru caricatore di bateria funziona bè per anni.
● Pulite i pinze ogni volta chì avete finitu di carica.Sguassate ogni fluidu di a bateria chì pò esse entratu in cuntattu cù i pinze, per prevene a corrosione.
● Pulisce in ocasu u casu di u caricatore cù un pannu suave mantene a finitura brillanti è aiuta à prevene a corrosione.
● Coil i cordi di ingressu è di uscita pulitamente quandu si guarda u caricatore.Questu hà da aiutà à prevene danni accidentali à i cordi è u caricatore.
● Conservate u caricatore scollegatu da a presa di corrente AC, in una pusizione verticale.
● Stoccate dentru, in un locu frescu è seccu.Ùn guardà micca i morsetti nantu à u manicu, agganciati inseme, sopra o intornu à u metallu, o clipped à i cavi


Tempu di Postu: Aug-29-2022