Jump Starter Cù Car Wash è compressore di pneumatici

Cuntattu :
Nome: Brittany Zhang
E-mail:brittanyl1028@gmail.com
Whatsapp: +0086 18598052187
Juneng hè specializatu in u cuncepimentu è a fabricazione di avviatori di salto d'alta prestazione cù lavatrice di vittura, gonfiatore d'aria è aspiratore di vittura, rende u vostru modu più còmode.
Descrizzioni:
Avviamentu d'emergenza di u mutore 12V, finu à 7.0L Gas / 4.0L Diesel.Custruitugonfiatore d'ariacun150 PSI, sustene a pressione di pneumatici predeterminata per gonfià è si ferma automaticamente.
JUNENG, una marca di suluzione di energia d'emergenza portatile cuncepita è fabricata da LDX Precise Mold Co.,ltd, hà appena liberatu u dispositivu portatile multifunzione JNCP di punta à l'industria, chì cuntene unsalta starter, pistola di lavatrice di vittura,aspiratore di vittura ègonfiatore d'aria,luce LEDoltri a funzione di banca di putenza.Cù una capacità di 59,2Wh,1200Acorrente di partenza,JUNENG JNCP hè sempre a vostra copia di salvezza affidabile.Mantenemu u nostru focu annantu à furnisce suluzioni convenienti per emergenze automobilistiche, èJUNENG JNCPhè sempre a vostra copia di salvezza affidabile.
Utilizemu cellule d'alta qualità chì ponu furnisce un serviziu adattatu è affidabile à quelli chì si trovanu in una situazione appiccicosa.Sostenemu a prestazione di i nostri prudutti soprattuttu perchè sò stati sottoposti à teste esaustive è cuntrolli di prestazione.
Applicazioni:
DRIVEN ALTE PRESTAZIONI:L'avviatore di salta di a batteria JUNENG-P1 hà una corrente di partenza di cena 1200A, dopu a carica completa pò ottene 30 volte di partenza.Adatta per i motori di benzina sottu 7,0 litri è i motori diesel sottu 4,0 litri, cumprese: Cars, Motociclette, Barche, RV, ATV, SUV, Furgone, Trattori è più.
LAVATRICE A PRESSIONE SENZA FILO:A lavatrice di vittura portatile PQ1 hà una pressione di 200 PSI, perfetta per pulizziari veloci in campeggi, cabine, vitture, spiagge è barche o in ogni locu induve l'electricità hè di primura, custruitu in Toss (sistema di arrestu tutale), spegne automaticamente a pompa quandu u trigger ùn hè micca. impegnati à risparmià energia è allargà a vita di a pompa.Banca di energia portatile 16000mAh, durata di a bateria finu à 45 minuti.
w1POMPA D'ARIA DI EMERGENZA:A pompa d'aria digitale PD1 hè fabricata cù l'unicu Movimentu Turbocharged, chì hè più putente, più stabile è menu rumoroso.Pò furnisce una pressione massima di 150 PSI è un flussu d'aria di 35L / Min, supporta a rilevazione di pressione di pneumatici, l'arrestu di i valori predeterminati è u cambiamentu di unità (BAR / PSI).Solu bisognu di 5 minuti per gonfià cumplettamente u pneumaticu di a vittura 195/65/R15 da 0 à 35 PSI.Calibratu prufessionalmente per sempre circa u Digital-display in 1.0% di a pressione di pneumatici.
w260W RICARICA RAPIDA A DUE VIE:P1 jump pack Ingressu cumpletamente ricariche in solu 1,6 ore, o Avviate a vostra vittura in solu 5 minuti di carica. U so bancu di putenza internu furnisce 60 W di putenza - alimenta facilmente i vostri dispositi USB-C cum'è telefoni, tablette, laptops, wearables è più.
ULTIMA SICUREZZA E MULTIFUNZIONE:P1 hà a funzione di partenza forzata di vittura morta, funziunamentu sicuru è senza scintille.10+ prutezzione per inizià istantaneamente u mutore di a vostra vittura.Disegnu à prova di errore cù polarità inversa è tecnulugia anti-spark.Inoltre, a torcia LED integrata di 500 lumen (torcia; Strobe; SOS), illumina a notte è vi mantene luntanu da u periculu.
Specificazioni:

Corrente di partenza: 1200A
Dimensioni: 186 * 90 * 42 mm (L x W x H)
Pesu nettu: 600 g


Tempu di Postu: Feb-13-2023